Csatlakozz az ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft. Működésfejlesztés osztályának Szabályozásmenedzsment csoportjához az alábbi munkakörben:

 

 

Szenior szabályozás és folyamatmenedzsment munkatárs

Hivatkozási szám: 2019/2381

Mit érdemes tudnod Ügyfélszolgálatunkról?

  • Célunk több mint 2 millió ügyfelünk kiváló kiszolgálása személyes, írásos, telefonos és online ügyfélszolgálati csatornáinkon, amiért több mint 500-an dolgozunk együtt

  • Az ügyfelek szokásos igényein túl műszaki ügyekkel, szerződéskötéssel, számlázással, követeléskezeléssel is foglalkozunk

  • Célunk a digitális eszköztárunk bővítése, papírmentes működés kialakítása

Mik lesznek a főbb feladataid?

  • Az ügyfélszolgálat különböző területein működő üzleti- és rendszerfolyamatok vizsgálata, az üzleti folyamatokat érintő problémák elemzése, átfogó, részletes megoldások kidolgozása, döntés előkészítő anyagok összeállítása

  • Az Ügyfélszolgálatot érintő változások bevezetésének koordinálása, a munkafolyamatok törvényi és belső szabályzatoknak való megfelelőségének biztosítása

  • Az Ügyfélszolgálatot érintő szervezeti teljesítmény kapcsán kitűzött célok eléréséhez operatív tevékenységek előkészítése, megvalósítása és szakmai támogatása

  • A jogszabályi változások nyomon követése, hatáselemzések és döntés előkészítő dokumentációk készítése, kapcsolódó folyamat- és szervezeti változásokkal összefüggő igazgatósági előterjesztések előkészítése, és döntést követően a megvalósítás koordinálása

  • Ügyfélszolgálati területen projektvezetői feladatok ellátása, projektközi koordináció ellátása, döntési pontok és kockázatok kiértékelése, eszkalálása a vezetőség felé

  • Ügyfélszolgálati tevékenységek kapcsán folyamatok, szabályzatok, dokumentációk kidolgozása, folyamatos karbantartása, nyilvántartása

  • Az ügyfélszolgálati folyamatok felügyelete és támogatása, a szakterületek közötti együttműködés biztosítása, a szakmai megfelelőség és minőség biztosítása

  • Az ügyfélszolgálati folyamatokat érintő külső és belső auditok, belső ellenőrzések, hatósági ellenőrzések alkalmával a szakterület képviselete, az ellenőrzéshez kapcsolódó feladatok és adatszolgáltatások koordinálása

     

Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • Felsőfokú végzettség

  • Társalgási szintű szakmai angol nyelvtudás

  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek

  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 4-5 éves tapasztalat

  • Rugalmasság, nyitottság a fejlődésre és a változásokra

  • Kimagasló problémafeltáró-, kezdeményező- és szervezőkészség

  • Kiváló kommunikációs, konzultációs, moderációs készségek

  • Rendszerszemlélet, ügyfélközpontúság

     

    Előnyt jelent:

  • Számlázási és ügyfélszolgálati SAP folyamatok és rendszerek ismerete

  • Jogszabályi környezet, a tevékenységgel kapcsolatos belső es külső szabályozás ismerete

  • B kategóriás jogosítvány és aktív gépjárművezetői gyakorlat

  • Lean módszertan gyakorlati ismerete

     

    Miért minket válassz?

  • Nálunk rugalmas munkaidőben dolgozhatsz

  • Anyagi biztonságod érdekében alapbéredet 13. havi bérrel, cafeteriával és önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulással egészítjük ki

  • Extra teljesítményedet éves bónusszal jutalmazzuk

  • Vigyázunk egészségedre, így magán-egészségbiztosítás keretében ingyenes szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra

  • Sporttelepünkön számos sportlehetőség közül válogathatsz

  • Nagyvállalati környezetben, mégis családias hangulatban dolgozunk

  • Az innogy csapat tagjaként nemzetközi szintű képzésekre és networkingre is biztosítunk lehetőséget

Hol fogsz dolgozni?

Budapest, 3. kerület, Kunigunda útja

 

Hogyan tudsz jelentkezni?

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet és szívesen csatlakoznál hozzánk, regisztrálj weboldalunkon (www.energiakarrier.hu).

Sikeres regisztráció után a „Jelentkezés” menüponton keresztül örömmel fogadjuk pályázatodat állásajánlatunkra.