Az ELMŰ Nyrt. Pénzügy és Szolgáltatás Divíziója munkatársat keres az alábbi munkakörbe:
Menedzser asszisztens
Feladatok:
-
Igazgatósági tag munkájának segítése (napi posta kezelése, telefonok kezelése, vezető naptárának ellenőrzése és karbantartása)
-
A szervezeti egység adminisztratív feladatainak ellátása
-
Értekezletek előkészítése, szervezése, jegyzőkönyv-vezetés
-
Idegen nyelvű anyagok fordítása
-
Az igazgatóság szerződéseinek előkészítése
-
Jogosultság kezelés - az igazgatóság közös meghajtójához jogosultságok megkérése, módosítása, törlése
-
Irodaszer, anyag és szolgáltatás megrendelések és a hozzájuk kapcsolódó számlák ellenőrzése és igazolása, könyvelése
-
Kapcsolattartás a társaságcsoport valamennyi szervezeti egységével
-
A szakterület támogató informatikai rendszerek felhasználói szintű működtetése
Elvárások:
-
Felsőfokú iskolai végzettség vagy felsőfokú szakirányú tanfolyam
-
Hasonló munkakörben szerzett minimum 1 éves tapasztalat
-
Angol tárgyalási szintű ismerete
-
Felhasználói szintű MS Office ismeretek
-
Jó szervező és problémamegoldó készség
Előnyt jelent:
-
Német nyelv társalgási szintű ismerete
Amit ajánlunk:
-
Rugalmas munkaidő
-
Széleskörű béren kívüli juttatások – 13. havi bér, éves bónusz, cafeteria, magán egészségbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
-
Stabil nagyvállalati háttér
Munkavégzés helye:
Budapest
Jelentkezés módja:
Amennyiben felkeltettük érdeklődését és szívesen csatlakozna hozzánk, regisztráljon weboldalunkon (www.energiakarrier.hu).
Sikeres regisztráció után a „Jelentkezés” menüponton keresztül örömmel fogadjuk pályázatát állásajánlatunkra.