Csatlakozz az ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft. csapatához az alábbi munkakörben:

 

 

Ügyfélszolgálati koordinátor – Budapest (Contact Center Supervisor)

Hivatkozási szám: 2019/2341

Mit érdemes tudnod Ügyfélszolgálatunkról?

  • Célunk több mint 2 millió ügyfelünk kiváló kiszolgálása személyes, írásos, telefonos és online ügyfélszolgálati csatornáinkon, amiért több mint 500-an dolgozunk együtt

  • Az ügyfelek szokásos igényein túl műszaki ügyekkel, szerződéskötéssel, számlázással, követeléskezeléssel is foglalkozunk

  • Célunk a digitális eszköztárunk bővítése, papírmentes működés kialakítása

Mik lesznek a főbb feladataid?

  • A csapat fő feladata telefonos és írásos ügyfélkezelés

  • A 15-20 fős csoport napi, heti teljesítményének monitorozása, csapattagok munkájának ellenőrzése

  • Munkafolyamatok optimalizálása

  • Teljesítménymutatók (KPI) és célok meghatározása, nyomon követése, betartatása, szükség esetén új mérőszámok kialakítása

  • Teljesítmény-értékelő és fejlesztésközpontú beszélgetések rendszeres lebonyolítása

  • Osztályvezető, csoportvezető és a többi koordinátor támogatása

  • Társszakterületekkel való kapcsolattartás, hatékony együttműködés

  • Szakmai segítségnyújtás, problémás ügyfélkezelésben aktív közreműködés

  • Részvétel a csoportot érintő projektekben

  • A területéhez tartozó szolgáltatási mutatók (KPI, SLA), folyamatos monitorozása, elemzések és döntés előkészítő anyagok készítése

Téged keresünk, ha igazak Rád az alábbiak:

  • Középfokú végzettséged és 4-5 éves munkatapasztalatod, vagy felsőfokú végzettséged és 2-3 éves gyakorlatod van

  • Ügyfélközpontú szemléleted és magatartásod kiemelkedő

  • Ötletekkel, javaslatokkal szeretnél hozzájárulni és részt venni a Contact Center megújulásában

  • Nyitott vagy az újdonságokra, változásokra és szívesen dolgozol egy nagy színes csapatban

  • Jó kommunikációs és prezentációs készséged van

  • Jó szervező és problémamegoldó vagy

  • Nem okoz gondot, hogy használd az MS Office alkalmazásokat

  • Sok munka mellett is megtartod a folyamat és rendszerszemléleted

  • Felelősség vállalsz a döntéseidért

  • Példát mutatsz a munkatársaknak, kollegáknak, ha rugalmas hozzáállásról vagy precíz munkavégzésről van szó

     

    Előnyt jelent:

  • SAP/ISU és kapcsolódó rendszerek felhasználó szintű ismerete

  • Ügyfélfolyamatok ismerete

     

    Miért minket válassz?

  • Anyagi biztonságod érdekében alapbéredet 13. havi bérrel, cafeteriával és önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulással egészítjük ki

  • Extra teljesítményedet éves bónusszal jutalmazzuk

  • Vigyázunk egészségedre, így magán-egészségbiztosítás keretében ingyenes szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra

  • Sporttelepünkön számos sportlehetőség közül válogathatsz

  • Nagyvállalati környezetben, mégis családias hangulatban dolgozunk

  • Az innogy csapat tagjaként nemzetközi szintű képzésekre és networkingre is biztosítunk lehetőséget

 

Hol fogsz dolgozni? Budapest, 3. kerület, Kunigunda útja

 

Hogyan tudsz jelentkezni?

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet és szívesen csatlakoznál hozzánk, regisztrálj weboldalunkon (www.energiakarrier.hu).

Sikeres regisztráció után a „Jelentkezés” menüponton keresztül örömmel fogadjuk pályázatodat állásajánlatunkra.