Az ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft. Működésfejlesztés osztály Szabályozásmenedzsment csoportja munkatársat keres az alábbi munkakörbe:

 

 

Szabályozás és folyamatmenedzsment szakértő

Hivatkozási szám: 2018/2245

Mit érdemes tudnod Ügyfélszolgálatunkról?

  • Célunk több mint 2 millió ügyfelünk kiváló kiszolgálása személyes, írásos, telefonos és online ügyfélszolgálati csatornáinkon, amiért több mint 500-an dolgozunk együtt

  • Az ügyfelek szokásos igényein túl műszaki ügyekkel, szerződéskötéssel, számlázással, követeléskezeléssel is foglalkozunk

  • Célunk a digitális eszköztárunk bővítése, papírmentes működés kialakítása

  • Ügyfeleink átalakuló igényeit szolgálva megújuló termékeket és szolgáltatásokat kínálunk (pl. otthon gyorsszerviz, LED lámpa, CO mérő, fogyasztásmérő)

Mik lesznek a főbb feladataid?

  • Az ügyfélszolgálat különböző területein működő üzleti- és rendszerfolyamatok vizsgálata, optimalizálása

  • Felhasználói igények és üzleti folyamatok felmérésének, specifikálásának és koncepció kidolgozásának koordinálása, üzleti dokumentációk folyamatos karbantartása

  • Ügyfélszolgálati területet érintő hatáselemzések, döntés előkészítő dokumentációk készítése, döntést követően a megvalósítás koordinálása

  • Problémamegoldó workshopok moderálása

  • Ügyfélszolgálat képviselete az Integrált Irányítási csapatban, külső auditokon, belső ellenőrzéseken, az azokhoz kapcsolódó adatszolgáltatás koordinálása, belső auditok elvégzése, nem megfelelőségek, fejlesztési javaslatok nyomon követése

  • Szabályozás és folyamatmódosítások átvezetése az Integrált Irányítási Rendszerben (ARIS)

  • Ügyfélszolgálatot érintő változások bevezetése, munkafolyamatok törvényi és belső szabályzatoknak való megfelelőség felügyelete

  • Hatósági vizsgálatok és ellenőrzések során a szakterületek támogatása, azok koordinálása, a hatósági válasz összeállítása

  • Napi kapcsolat tartása az ügyfélszolgálati területek vezetőivel és munkatársaival, szakmai támogatás nyújtása

  • Hazai és nemzetközi szakmai projektekben való részvétel, projektmenedzseri feladatok ellátása

     

Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • Felsőfokú végzettség

  • Legalább 6 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, nagyvállalati és/vagy iparági és/vagy ügyfélszolgálati területen

  • Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás szóban és írásban

  • Lean módszertan gyakorlati ismerete

  • MS Office felhasználói szintű ismerete

  • Rugalmasság, nyitottság a fejlődésre és a változásokra

  • Kimagasló problémafeltáró-, kezdeményező- és szervezőkészség

  • Kiváló kommunikációs, konzultációs, moderációs készségek

  • Rendszerszemlélet, ügyfélközpontúság

 

Előnyt jelent, ha van:

  • Számlázási és ügyfélszolgálati SAP folyamatok és rendszerek ismerete

  • Jogszabályi környezet, a tevékenységgel kapcsolatos belső es külső szabályozás ismerete

  • B kategóriás jogosítvány és aktív gépjárművezetői gyakorlat

     

    Miért minket válassz?

  • Nálunk rugalmas munkaidőben dolgozhatsz

  • Anyagi biztonságod érdekében alapbéredet 13. havi bérrel, cafeteriával, és önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulással egészítjük ki

  • Extra teljesítményedet éves bónusszal jutalmazzuk

  • Vigyázunk egészségedre, így magán-egészségbiztosítás keretében ingyenes szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra

  • Sporttelepünkön számos sportlehetőség közül válogathatsz

  • Nagyvállalati környezetben, mégis családias hangulatban dolgozunk

  • Az innogy csapat tagjaként nemzetközi szintű képzésekre és networkingre is biztosítunk lehetőséget

 

Hol fogsz dolgozni?

Budapest III. kerület Kunigunda útja 47.

Jelentkezés módja:

www.energiakarrier.hu